Onze diensten

B&A Administratiekantoor B.V. is  gericht op begeleiding en ondersteuning van kleine en middelgrote ondernemingen. Daarbij staat persoonlijke dienstverlening, persoonlijke begeleiding en goed contact bij ons hoog in het vaandel en streven wij ernaar ons kantoor voor iedereen makkelijk toegankelijk te maken.

Wij kunnen al onze werkzaamheden scherp aan u offreren, omdat wij uit ervaring weten hoeveel tijd bepaalde zaken kosten. Hierbij speelt de grootte en complexiteit van de onderneming natuurlijk een belangrijke rol. Echter door een goede automatisering, lage overheadkosten, maar vooral enthousiast, professioneel en kundig personeel kunnen we met ons tarief prima concurreren met onze branchegenoten.

Naast de reguliere werkzaamheden kunt u ons inschakelen in tal van bijzondere situaties. Bijvoorbeeld voor bedrijfsfinancieringaanvragen, het aanvragen van een hypotheek, overnames, fusies, de verkoop of overdracht van uw onderneming, de overgang van een eenmanszaak naar B.V. of andere financiƫle, fiscale en bedrijfseconomische vragen. Wij staan voor u klaar bij het opstellen van exploitatieprognoses, liquiditeitsbegrotingen of financieringsbehoefte. Verder zijn wij klaar voor de nieuwe regelgeving inzake de digitalisering van de Belastingdienst, uw bank en Kamer van Koophandel.

Klik op onderstaande diensten voor meer informatie.